برای تبدیل شدن به مدیر موفق زمان باید دقیق برنامه‌ریزی کنید

همه مدیران زمان موفق، برنامه‌ریزان خوبی هستند، آن‌ها فهرست‌ها و ریز‌فهرست‌هایی برای دستیابی به هر هدف کوچک و بزرگ دارند. هرگاه پروژه جدیدی به آن‌ها محول می‌شود، زمانی را به تفکر دقیق درباره آن اختصاص می‌دهند تا ببینند می‌خواهند چه کاری انجام دهند و سپس فهرست منظمی از همه گام‌های لازم برای تکمیل پروژه را می‌نویسند.

هر دقیقه‌ای که صرف برنامه‌ریزی می‌شود، باعث ۱۰ دقیقه در زمان اجرا می‌شود. زمانی را پیش از آغاز کار به تفکر روی کاغذ اختصاص می‌دهید، باعث افزایش انرژی شخصی به میزان ۱۰۰۰ درصد می‌شود، زیرا در ازای هر یک دقیقه سرمایه‌گذاری در برنامه‌ریزی قبلی برای کار، ۱۰ دقیقه صرفه‌جویی می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *